بهزاد آرت در یک نگاه :

اگر بخواهم از اول برایتان تعریف کنم باید بگویم…

ایده ی شکل گرفتن بهزاد آرت برمی گردد به سال 1390، زمانی که بهزاد دانشجو بود و ایده هایش فقط طرح هایی بودند که در کامپیوترش خاک می خوردند، تا اینکه روزی در سال 1394 تصمیمش را گرفت تا ایده هایش تنها هاردِ کامپیوترش را اشغال نکنند.

با نظراتی که از اطرافیانش گرفته بود می دانست که طرح هایش می تواند در قالب محصولاتی تولید و به فروش برسند؛ پس از تحقیقاتی که انجام داد شروع به تولید ماگ های سرامیکی با طرح های متنوع کرد.

تا سال 1396 توانست تنوع و فروش محصولاتش را افزایش دهد و با پیوستن مهدی به تیم در این سال و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهزاد آرت توانستند تنوع طرح و حجم تولیدات محصولات بهزاد آرت را تا سال 1398 به چند برابر برسانند و هر سال رکوردهای سال قبلشان را بهبود ببخشند.

از سال 1399 با انجام اصلاحاتی در مسیر تکامل برند به صورت متمرکز در حوزه طراحی پوشاک روزمره و اکسسوری های پوشیدنی فعالیت می کنند و بسیار امیدوارند تا در ادامۀ این مسیر دلهای بیشتری از داشتن محصولاتشان شاد شود و دوستان بیشتری پیدا کنند.

از بهزاد آرت بیشتر بدون 🙂

آینده ای که می سازیم رو با شما درمیان گذاشتیم.

ارزش های سازمانی :

  • کسب رضایت حداکثری مخاطبان
  • ارائه نوآوری در طراحی
  • تاکید بر فرهنگ ملی
  • تولید محتوای مفید
  • ارائه کیفیت برتر
  • قیمت مناسب

چشم انداز :

ایجاد  یک بستر معتبر و گسترده جهت حمایت و جذب حداکثری استعدادهای هنرمندان و طراحان خلاق به منظور تبدیل هنر به کالای باکیفیت قابل عرضه در بازارهای جهانی در زمینه پوشاک، اکسسوری و پارچه که به موجب آن مهم ترین اهداف ما؛ استعدادیابی، ایجاد ارزش و کمک به چرخه تولید ملی تحقق می یابد.

ماموریت :

در بهزاد آرت همواره در تلاشیم تا با طراحی و تولید لاین های متنوع پوشاک روزمره و اکسسوری در طرحهای خلاقانه و متفاوت گامی موثر در جلب نظر مخاطبین با سلایق خاص و متفاوت برداریم و همگام با تلاش در این زمینه در صدد تکمیل سبد کالا و خدمات خود با ارائه خدماتی از قبیل طراحی پارچه و تولید محصولات اختصاصی سفارش مشتری  هستیم.

مسئولیت اجتماعی :

همراه عزیز و دوست گرامی ما معتقدیم هر یک از ما یک سفیر فرهنگی هستیم و کلید حل بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی روزمره در دست تک تک افراد این جامعه است و تنها راه شروع این تغییر از خودمان می گذرد.

از آنجایی که رسالت فعالیت های ما بر پایهٔ فرهنگ اصیل ایرانی استوار است بر آن شدیم تا با ایجاد محتوای فرهنگی در طراحی محصولات تمام تلاش خود را هر چند ناچیز در جهت ارزش آفرینی و یادآوری نکات فراموش شدهٔ فرهنگی به کار گیریم و در این راه به یاری هر یک از شما سفیران فرهنگی نیازمندیم.

بهزاد آرت از نگاه اعداد و ارقام

شروع فعالیت

تنوع محصول / طرح

محصول تولید شده

محصول فروش رفته

تیم بهزاد آرت

همه برای یک هدف، یک هدف برای همه

بهزاد بخشی خالق بهزاد آرت
بهزاد بخشی خالق و طراح بهزاد آرت

بهزاد بخشی

بنیانگذار – ایده پرداز – طراح محصول

ایمیل: withBehzad[at]BehzadArt.com

اینستاگرام

ایده ها تاریخ انقضا دارند و اگر عملی نشوند در ذهن فاسد خواهند شد! من برای ایده هایم این جا هستم.

مهدی ابراهیمی هم بنیان گذار در بهزاد آرت
مهدی ابراهیمی هم بنیان گذار بهزاد آرت

مهدی ابراهیمی

سرمایه گذار – مدیر مالی

ایمیل: Mehdi[at]BehzadArt.com

اینستاگرام

مشتری درکسب و کار ما یک هدف زودگذر نیست ، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست.

[dt_team_carousel dis_posts_total=”” posts_offset=”0″ custom_content_bg_color=”#f2f2f2″ img_max_width=”90px” image_paddings=”30px 0px 0px 0px” img_border_radius=”0px” image_scale_animation_on_hover=”n” slides_on_wide_desk=”5″ slides_on_desk=”5″ item_space=”5″ post_title_font_style=”normal:normal:none” post_title_font_size=”16px” post_title_line_height=”28px” post_title_bottom_margin=”0px” team_position_font_style=”normal:normal:none” team_position_bottom_margin=”0px” show_team_desc=”n” read_more_button=”off” show_soc_icon=”n” arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px” category=””]

چرا باید به بهزاد آرت اعتماد کنم؟

  • ما یک برند ثبت شده هستیم

    برند بهزاد آرت در سال 1397 به ثبت سازمان اسناد رسمی کشور رسیده

  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی

    سالهاست دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم بدون حتی یک شکایت

  • دارای نماد ساماندهی

    محتوای وب سایت بهزاد آرت مورد تایید مرکز فناوری و رسانه های دیجیتال هست

  • دارای درگاه امن بانکی

    با خیال راحت با استفاده از درگاه امن بانکی پارسیان خرید کنید

جدیدترین هارو اول روی اینستگرام بهزاد آرت ببینید

اینجا همه دور هم خودمونی تر باشیم 🙂

چشم به راهِ پیام هاتون هستیم.

لطفا پیشنهاد؛ انتقاد سازنده و حرف حسابت رو برامون بفرستید